Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

fredag 15 februari 2013

Stinas Alla Hjärtans Godis!!!


Jag måste berätta ...
Jag gick ju hela dagen i går och väntade!!!
... skulle Stina få nåt 
på Alla Hjärtans Dag?
Jag hade ju gett bort goa Pussar
 till både Matte och Husse.


Och kan ni tänka er ...
När Matte kom hem från jobbet i går kväll
så plockades det fram 
VaniljHjärtan ... Mums!!!
Inte till mig inte!!! ... Voff


Nu kände jag hur alla mina Drömmar
om ett GrisÖra bara försvann ...
Men den som väntar på nåt gott ...
Husse hade en Hemlis!!! 

Jag fick HundGodis istället!!!
... i soffan minsann.
Dom kallas för Schmackos
och smakade oxkött.
Det var snällt av Matte och Husse!!!
Det värmde i ett litet HundHjärta.
Det var så gott så Matte hann knappt 
med att fota allt. 
... som jag tuggade och njöt
av livet.

Voff, ... från Stina

Inga kommentarer: