Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

söndag 23 februari 2014

Mysig helg tillsammans med Mia


Denna helgen är Mia och hälsar på!
Det är alltid spännande när hon kommer :-)
Då brukar vi hitta på en massa roliga saker!


I dag har vi varit och tvättat bilen!
Tankat och fyllt på med glykol ...
så nu är det bara att tuta och köra :-)

Vi stannade till och kollade på Rean i 
hundaffären när vi ändå var i farten.
Tror ni inte att Husse lyckades dra på mig 
ett alldeles för litet halsband!!! 
Det var med ''Nöd och Näppe'' som 
han lyckades få av mig det igen!!!
Mina öron satt ju i vägen ...
Jag provade en urläcker halskedja oxå!!!
Den såg ut som ''GULD'' och passade mig perfekt :-)
Vi får väl se om Husse köper den till mig ...

Matte, hon lyckades hitta en ''Hundfotograf'' i butiken ...
Typiskt henne!!!
Det var nära ... Ja, jättenära ...
att jag fick ställa upp som modell på ett foto oxå!!!
Lyckades se besvärad ut ... så Husse avfärdade det hela :-)
Tack snälla Husse!!!
Du är bara bäst :-)


Kvällen avslutades med ''Tacos''!
Alla åt med god aptit :-)
Men jag då Mia, får jag smaka lite?

Det finns ett ''Före'' och ett ''Efter''
mitt besök hos Hunddoktorn!!!

FÖRE: 
Fick alltid lite god mat vid bordet när
Matte och Husse åt middag!
MumseliMumsMums :-)

EFTER:
Nu är det bara mitt ''Hundfoder'' som gäller!
Kan i bland få lite torrt ris ...
Stackars mig :-)

VoffeliVoff från Stina!



2 kommentarer:

Laika sa...

Ja stackars dig Stina, kun lite torrt ris. Hmm Det som att vara i fängelse, med undantag de från fängelset inte kommer i tjusiga butiker med fin halsband. Jag (eller min Matt) föredrar ett halsband med diamanter, men min Husse tycker att det är för fesent.

Hunden Stina sa...

Bra att du skrev att det var lite synd om mig Laika ...
Husse tyckte nog lite synd om mig när han läste det!
Kan du tänka dig ... ♡
Jag fick en smaskig och nygräddad pannkaka i min skål i dag! :-)
MumseliMums från Stina!