Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

lördag 1 mars 2014

Nu är min stickade tröjan äntligen klar ... Jippie


Så kom då äntligen dagen ...
MIN TRÖJA ÄR KLAR!!!
Matte är jättestolt och
jag är glad må ni tro!!!
Nu slipper jag allt provandet ...
Matte säger att stickbeskrivningen
stämmer inte riktigt in på mig :-)
... så därför måste hon mäta och mäta.
Riva upp ... lite då och då oxå, voff!


Klick, klick ... smattrar det från Mattes och Husses mobilkameror!
Från alla håll och vinklar!


Nu får ni snart ge er ...
Matte hon ska då alltid överdriva!!!


Min Matte har hittat en ny ''APP'' på sin mobil.
Hon laddade hem den alldeles gratis.
Om hon trycker på lite knappar så händer det en massa saker.
Nu är det ''vattenfärger'' som gäller :-)
Jag tycker att denna bilden blev riktigt bra Husse :-)

Voff, från Stina.


Inga kommentarer: