Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

måndag 16 juni 2014

Får jag presentera Malte med det fina Bärnstenshalsbandet!



Härom helgen var vi på Loppis i Wämöparken.
Där träffade jag Malte! :-)


Om ni tittar riktigt noga så ser ni att han 
har ett Bärnstenshalsband på sig!


Hans Matte berättade för oss att halsbandet
skulle skydda mot dom envetna Fästingarna!!!
Tänk va' bra :-)
Hur kan då Bärnsten skydda mot fästingar?


Min Matte och Husse tyckte att det lät intressant ...
Så nu letar dom efter ett fint BärnstensSmycke till mig :-)
Här kan man köpa ''FästingHalsband'' till oss fyrfotingar!

www.elvingsson.com


Detta halsbandet är deras mest hållbara :-)
Det kostar 10,50 kr /cm


LyxModellen!!!
Kostar 13 kr /cm


Standardhalsbandet kostar 11 kr /cm

Det finns till och med halsband till katter!!!
Konstigt va'?
Och ... :-)


Voff, från Stina

2 kommentarer:

Laika sa...

Det är konstigt om bärnsten skyddar mot fästingar. Kanske är det för att de försöker sätta sig på bärnstenen :-D Stina jag tycker inte du ser glad ut på bilden met Malte :-) Hilsen dine vänner Laika och Vaks.

Hunden Stina sa...

Hejsan Laika och Vaks!
Du har helt rätt Laika :-)
Malte var lite väl ivrig och nyfiken ♡
så jag visade honom bara vem som bestämmer!!! ... så de' så! :-)
Nu ska jag och Matte kolla vad som har hänt på Din och Vaks blogg :-)
Voff till er från Stina