Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tisdag 30 december 2014

Lite bilder från Julhelgen ... 2014


Frukost på Julaftons morgon :-)
Morgonstund ...
Har Guld i mund!


Maria hade extra tur!!!
Det kom blommor ända från USA till henne.
Det var storasyster Linda och Jelte
och Alfie som önskade henne en God Jul
ända från San Francisco :-)


På kortet stod det att Tomten kommer
en extra gång till henne i januari ...
Vilken tur hon har!!!


Nu är allt klart!!!
Bara Tomten hittar hit nu?


Men först är det dags för julmaten den goda ...
Hoppas att lite smulor hamnar på golvet!
Känner jag Husse rätt så får jag 
en egen tallrik med skinka :-)


Min Matte är rätt snäll hon oxå!!!
Hon brukar alltid ha en och annan 
smaskig köttbulle till mig :-)


Nu är vi mätta och belåtna 
och väntar på Tomten ...


Kolla in så många julklappar 
det ligger under granen :-)


Snälla lilla Tomte, kan inte du hjälpa mig?
Mia hon bara myser och ser hemlighetsfull ut!
Kan nog inte räkna med nån hjälp där inte ...


SniffeliSniff, det doftar om en del av klapparna!
Husse han får nog ett gott vin av Tomten
 ... en Merlot!
Men säg inget till honom :-)

Hoppas att Tomten kom till er oxå!!!
Jag fick tre paket med godis i :-)
Som jag förstår det hela så
måste Tomten tycka att jag är en 
snäll och lydig vovve :-)


Måste visa er mina nya plädar!!!
... eller rättare sagt:
Matte och Husse har fixat nya mjuka goa plädar!
Dom gillar jag :-)
Riktiga ''StinaPlädar'' ... eller hur?


Jul i vårt kök ...
Massor av ''StinaGodis'' i
plåtaskarna på bordet!!!
Bara så att ni vet :-)


Gott slut önskar Stina :-)
VoffeliVoff från mig!

1 kommentar:

Laika sa...

Gott nytt år till er.