Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

söndag 10 maj 2015

Tänkte visa er allt bus som vi hittade på i Hälsingland ...

Lite Smått & Gott
Här kan ni se hur fint det är 
i småbåtshamnen i Snäckmor!
Husse har berättat för mig att ...
När han var 6 år gammal så köpte 
han minsann sig en egen liten eka.
... och när han inte var ute och metade 
så låg ekan i denna fina lilla småbåtshamnen.

Hur mycket jag än spanade
så såg jag inte minsta lilla SnurreSprätt!

När vi kom till Iggesund så fick
jag lite hjälp av Azton att spana in
dom gamla fina Masugnarna!
Det är allt bra att ha en kompis!

Vi hade turen att få se när dom sjösatte
denna fina båten vid Borka Brygga 

Här har min Husse åkt skidor när han var liten grabb!
Känner jag honom rätt 
... så har han nog mest stått på näsan, Hi, Hi :-)

Här ser ni alla mina fina kompisar!

Världens Bästa Farbror Sture grillade korv ...
och jag övervakade det hela!  


 Som vanligt blev vi alla tvingade
att besöka alla dessa SecondHandButiker!!!
Här är bilder från en affär i Hudiksvall!
Matte är ju för hopplös :-)

 En av dagarna så regnade det ...
men till och med det är vackert i Hälsingland!
Bilden är tagen alldeles intill Njutångers kyrka!

VoffeliVoff från Stina!

Inga kommentarer: