Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

torsdag 25 april 2013

''Den lille Havfrue'' ...


Jag och Husse höll på att busa som bäst
nere vid vattnet ...
när Matte fick ett av sina 
mindre ljusa infall ...
Ibland undrar jag och Husse
var hon får allt ifrån???
... men vi låter henne alltid hållas.


Nu ska ni få höra :
Hon hade kommit på att jag
skulle sitta på denna stenen och
så skulle hon fota mig!!!
Tror hon att jag är som 
''Den lilla Sjöjungfrun
i Köpenhamn?
Husse fick rycka in och muta
mig med hundgodis!!!


Så här sitter jag nu Matte ...
Nöjd???

''Den lille Havfrue'' skapades av Edvard Eriksen
efter H.C. Anderssons saga.


Tack Husse ...
Du är bara bäst!!!
Vad får jag av dig Matte ...
Ett litet förslag bara ...
Voff, Stina vill sova under täcket!!!

Voff, ... från Stina

Inga kommentarer: