Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

lördag 20 april 2013

Min nya vän ''Busfröet Molly'' ...


Molly är en liten söt valp på 3 månader.
Hon är lite busig ...
så hon får allt gå i koppel!!!
Det behöver inte jag :-)
Bara därför att jag är så
väluppfostrad säger Husse!!!
Voff ...


På väg hem så hjälpte jag 
Mollys Matte med en sak!!!
På bilden får jag min belöning :-)

Nu ska ni få höra ...
Jag hjälpte till att fånga in Molly!!!
Jo, ni läste alldeles rätt :-)

Molly var på riktigt bushumör!!!
... smet i från sin snälla Matte.
Det var helt omöjligt att fånga in henne ...
Molly hann å' bada, gegga in sig rejält
med sand och busa runt, runt, runt!!!
Hennes Matte var helt slut
när jag kom och löste det hela ... 


Jag fick belöning av Husse också!!!


Ni kan tro att jag kände mig Stolt!!!
Du har en hel del att lära av
mig Molly!!! ... Voff

Voff, ... från Stina


Inga kommentarer: