Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

lördag 17 augusti 2013

Hudiksvall eller ''Glada Hudik'' :-)


Se upp Hudik ...
Här kommer Stina!!!


Sjöbodarna, Strömmingssundet ...
Detta är nog Hudikvalls mest 
kända ansikte utåt. 
.

Här är vi på rundvandring 
i Glada Hudik med Bosse.


Oj, Oj ... Voff, Voff!!!
Har ni sett?
Vad är det som händer här?


Här kan ni se Husses kusin Fia ...
Hon berättade att tåget går
rätt igenom receptionen
Det låter väl spännande?


Här är det nåt nytt på gång


Här är en länk till hans 


Här jobbade min Husse
när han var valp!!!
Då var det en JärnHandel ...


Min Matte hittade en gammal bild på 
Bergmans Järnhandel vid Esplanaden.


Dom här gubbarna ser häftiga ut ...
Vet inte så mycket mer om dom.


Kanalen i centrum ...


Vy in mot Hudik.


Vi körde en liten sväng
till Malnbaden.
Brr, Brrr ...
Nej, jag tänker inte bada!!!


Nu ska ni få följa med mig
upp på Köpmanberget,


Parkhyddan från 1904 eller 1905


Ni kan tro att det är en
fantastiskt vacker utsikt


Kolla in utsikten!!!


Här bor Fia och Bosse!!!
Vi får bo hos dom nu när vi är 
och hälsar på i Hälsingland.
Jättesnällt!!!
Kan ni se mig på bilden?
Voff, Voff ...
Ps. Dom har en lurig katt ... Ds.


Voff, ... från Stina

Inga kommentarer: