Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

fredag 23 augusti 2013

Kulturreservatet Västeräng och ett snabbesök i Delsbo.


Äntligen får jag springa 
så mycket jag vill :-)


Nu har vi kommit till Västeräng.


Här bosatte sig bönderna redan under 
vikingatiden, läste Matte nånstans.
Spännande ...
Kan inte se en enda Viking.
Dom har nog gett sig i väg :-)


Husse berättade att han varit på den här
gården många gånger när han 
bara var en liten valp.


Nu ska vi åka vidare till Delsbo.
Kom nu Matte!!!
Nu har hon försvunnit ...
Är väl och fotar nån blomma
eller gammal lada :-)


Jag visste de'!!!
Tur att jag hittade henne innan
hon förirrade sig in i ladan oxå!


Nu är min Matte knappt kontaktbar :-)
Hon fotograferar!!!
Klick, Klick, Klick ...
Husse och jag vi väntar tålmodigt :-)




Kolla vilket stängsel!!!
Gärdsgård menar du väl,
säger Husse och rättar mig.
Voff, ...


Va' säger ni?
Ska vi redan köra???
Klick, Klick ...
Nu kom hon själv med på bild :-)
Bra jobbat Husse ... Voff.


KlockStapeln vid Delsbo Kyrka.
Matte missade kyrkan :-)
Hur ska hon överleva detta?



Voff, ... från Stina

Inga kommentarer: