Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

torsdag 22 augusti 2013

Mysiga ''TräSlottet'' :-)


I dag är vi och hälsar på i
det vackra TräSlottet 
som ligger i Koldemo.
Hans Andersgården.
Voff, ...



Här är så mysigt!!!


Nu börjar Matte igen ...
Husse och jag ska posera för 
henne i spisen?


Husse kunde inte låta bli att skoja
lite med henne!!!
Blir det bra så här?


... eller blir det bättre så här?
Nu är vi fokuserade!!!
:-) Smile, säger Matte
och hoppar jämfota:-)
Vi har lyckats reta upp henne
riktigt ordentligt ...


Middagen är serverad.


Stinas Prinsessbädd ...
Jag ville genast krypa ner under täcket!
Inte en chans ...
Husse såg till att jag uppförde mig väl.
Stina vill ha en sådan säng hemma
i lägenheten :-)
Voff, Voff, Voff!!!


Jag kan väl få ta med mig 
denna kudden i alla fall?
Stina vill ...


Nu ska Matte lägga sig i igen ...
Hon vill visa er alla
dom vackra handgjorda
väggarna med bårder.


Det är bäst att låta henne hållas!
Så kolla in detta oxå :-)


Du har rätt Matte!
Stina tycker oxå att det är fint.
VoffeliVoff!!!


Nästa gång vi kommer hit så ska vi fika
och sitta och njuta i den fina trädgården.
Håller med Matte ...
TräSlottet behöver 
''Sniffas In'' ordentligt!


Detta är min Mattes Favorit Slott!!!
Det har själ, säger hon.
Kolla in landskapet ...

Voff, ... från Stina 


Inga kommentarer: