Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

lördag 21 september 2013

FödelsedagsKalas i Kuggeboda :-)


I dag är det födelsedagsKalas
i Kuggeboda ...
Här ser ni ''Födelsedagsbarnen''
öppna sina paket :-)


Sniff, Sniff ...
Snart matdags :-)
Den som väntar på nåt gott ...


Det gäller att hålla sig framme ...
Tårta på G :-)
Matte åt ju som vanligt 
upp halva Schwarzwaldtårtan!
Klicka på länken ovan så
hittar ni Leilas goda recept ...
Matte vet ...


Nu är det många fotografer på gång ...
Smile ... FiaJanzon!!!


Det här med att vara på landet
kan ju diskuteras ...
Jag råkade ut för nåt riktigt, 
ja, riktigt otäckt!!!
Nu ska jag berätta för er:
Det går fina Får i en hage 
alldeles i närheten.

Jag tyckte ju att det skulle vara 
spännande att prata lite med dom,
men det blev det ju inget av med!!!
Det var ju Elstängsel runt om!!!
Fy, vad ont det gjorde Husse :-(

Alla tyckte sååå synd om mig!!!
Jag fick massage av Rosa ...
Hon är jättesnäll :-)

Voff, ... från Stina




Inga kommentarer: