Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

måndag 9 september 2013

I dag fyller jag 4 år :-)


Hipp, Hipp ...
Hurra, Hurra, Hurra, Hurra!!!
För Stina i da' :-)
I dag fyller jag 4 år!!!


PannKaksTårta!!!
Mums ...


Fick födelsedagspresent 
av Matte och Husse!!!
Voff ...
Min Matte är hopplös.
Tror ni inte att hon glömde att sätta 
på ''Blixten'' i sin kamera idag.
I dag av alla dagar ...
Stinas Födelsedag!!!


Sniff, Sniff ...
Det här kan bli gott :-)


Vilken Födelsedag!!!
Vi har varit i två stycken Djurbutiker ...
Det var jättehäftigt.
Jag fick följa med Matte och Husse in
i butikerna och springa lös...
Sniffa på allt och alla!!!
Fick Födelsedagspresent i båda butikerna :-)
I Amiralens Zoo butiken fick jag 
ett smakprov på mat med mig hem.
Det låg i frysen och såg ut som en biff.
Det ska jag prova i morron.


Kolla så fint!!!
Kolla in detta Alfie ...
Äntligen har jag oxå ett :-)
På andra sidan finns
 Mattes och Husses mobilnr.
VoffeliVoff ... 
Känns tryggt att veta :-)
Tack :-) Matte och Husse!!!


Voff, ... från Stina

Inga kommentarer: