Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

lördag 7 september 2013

Massor av NostalgiBilar i Wämöparken.


Kolla in den här häftiga Tuppen!!!
Stina vill ha den :-)


Här ser ni en till bil som 
har nåt konstigt på taket.
Det är en SurfingBräda berättar Husse.
Ok, då vet jag de' ...
Kan hundar åka på sådana?


Visst klär den här kärran mig? 


Detta är Mattes favorit!!!
Som ni ser så är det ingen favorit till mig eller Husse :-)
  

Här kom Matte med på bild.
Kan ni se var hon hamnade?
Tänk så många fina bilar det finns ...
... men vem är allra finast?
Jo, ...


Allra finast är ju Fina Stina!!! :-)


Detta är Husses favorit bil!!!
Kolla in bilden :-)
Husse finns i lacken ...
VoffeliVoff ...


Hej på dig du!!!
Vilken är din ''FavoritBil''?
Vilken liten Fegis!!!


Kom inte här och mopsa dig vännen!!!


Detta är min Favorit!!!
En riktig StinaBil :-)


Det här gillar jag oxå!!!
Hamburgare ... Sniff, Sniff.
MumsMums :-)


Det verkar vara många  av oss
 hundar som gillar bilar :-)
Jag gillar våran ''Pärla'' allra bäst!
Inget går upp mot en Mercedes, säger Husse!!!
Han har ju alltid rätt :-)
Eller hur Matte?


Jag träffade min kompis Tor oxå ...


Vi hade velat springa omkring och kollat
in alla fina bilar utan 
våra Mattar och Hussar!!!


Tänk så många bilsäten att testa, sa Tor till mig.
Sååå mycket att ''Sniffa in'' tyckte vi :-)


Undrar vad det är för en Gök
som äger den här Kärran?


50-tals Nostalgi ...


Voff, ... från Stina



Inga kommentarer: