Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

torsdag 26 december 2013

AnnandagJul hemma hos Stina!



Kan inte låta bli Julklapparna!!!
Förlåt mig, snälla Tomten!


Vill ha den här!
Nu med detsamma :-)


Titta så många Julklappar!
Jag har varit snäll, eller hur?
Tomten är minsann inte så lättlurad.
Han är bara bäst :-) 


Kolla in denna julklappen Laika!!!


Tar mig ett litet smakprov ...
MumsMums :-)


SniffeliSniff ... 
Matte, kan jag få öppna det nu?


Alla julklapparna doftar sååå Gott Gotti GottGott!


Sniff, Sniff, ...
Det här paketet måste vara till mig!
Det doftar ljuvligt!!!
Längtar tills MiaFia Janzon kommer :-)

VoffeliVoff, ... från Stina!

2 kommentarer:

Laika sa...

Den pakete ser så spændende ut, Stina. Jag tror at der er noget sjovt i den. Vov fra Laika.

Hunden Stina sa...

Det var smaskiga Hundkex som Matte hade bakat bara till mig!!!
Voffeli Mums :-)
Voff från Stina