Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

onsdag 11 december 2013

''DogWalk'' på G ... nere i vårt trapphus


I dag var det stora ''TröjprovareDagen'' nere i trapphuset!
Det var min kompis Elvis duktiga och flitiga Matte 
som hade stickat tröjor
som inbjudna gäster ville prova :-)


Riktigt väluppfostrade modeller!
Här ser ni den fina flätstickningen :-)


''Dogwalken'' fortsätter ...
Fullt fokus på uppgiften :-)
Det delas ut många ''Godisar''.


Det var 5 stycken modeller som gjorde sitt bästa :-)
Jag är säker på att Tomten kommer
till er allihopa ... HO, HO, HO!


Här blir det nog lite för mycket av det goda!
Nån måste yla!!! :-)


Glömde ju att visa dom fina randiga tröjorna!
Nu är nästan ''DogWalken'' slut ...
(Jag vet att det heter Catwalk, men det tänker jag inte skriva!)
Inga katter här inte :-)
Nu återstår bara ...


All ska förevigas!
Klick, Klick, ... 
Det fotograferas det från alla håll och kanter :-)
Ser ni svanskringlan?
Well Done!


Här kan ni se mina favoritmönster som jag
har letat upp på nätet åt min Matte :-)
Kanske kan jag övertala henne att sticka
en ''Varm & Go'' tröja till mig :-)



Min absoluta Favorit!!!
''NorskTröjan'' är bara sååå fin :-)

Voff, ... från Stina

1 kommentar:

Laika sa...

vov, hvor er det fina tröjer. Jag kommer då att vara helt avundsjuk, men jag tror att min Matte tyckte som jag har päls nog ändå. Men jag är jo en tjej, jag tycker att det är några fantastiska modeller, både de som gick Dogwalk och de fina tröjorna.