Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

onsdag 18 december 2013

VoffeliMums!


Jag glömde ju bort att berätta för er 
om det stora ''Baket'' i Helgen!
Maria var och hälsade på och
hon gillar verkligen att baka!
Jag gillar Maria <3

Jag satt både länge och väl och väntade på att
åtminstone få slicka skålen ...
... men det blev inget över!!!
Inget trillade ner på golvet ...
Vilken otur!


Här ser ni alla ''VoffeliMumsarna''!!!
Jag gav mig inte ...
Skulle bara smaka en av 
Chokladbollarna!

Ni undrar kanske varför Matte har 
klätt mig i min ''BusTröja''?

Det är en annan historia!
Nu pratar vi om nåt annat :-)
Ps. Jag ger Chokladbollarna 9 poäng av 10! Ds.
Säg inget till Husse bara :-)

VoffeliVoff ... Stina!

2 kommentarer:

Laika sa...

Chokladbollarna ser riktigt läcker ut. Min Matte tycker om din Matte kan sätta receptet på sidan?
Det är en riktigt cool tröja du har på. Jag älsker den :-)

Laika sa...

Hejsa, Min Matte har funnet receptet. Uhm jag kan inte vänte til hun pröver at lave dem.