Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

söndag 17 mars 2013

Alfie's Matte och Husse hälsar på!!!


Det bankade på dörren sent på fredagskvällen hos oss ...
Ni kan tro att Matte blev snopen!!!
Det var Alfie's Matte och Husse som
kom och överraskade min Matte  ...
Hon fyller ju 60 år eller var det 29?

Jag och Husse visste ju redan att dom skulle komma.
Stackars Husse ... som han har planerat.
Det är inte lätt å' lura min Matte ska ni veta!!!

Dom hade åkt ända från London.
Nästa gång kanske Alfie får följa med ...
Tänk så mycket bus vi kunde hitta på!!!


Matte blev bjuden på Spa på Ronnebybrunn!!!
Alfie's Matte och hon hade det jättemysigt ...


Firandet fortsatte ...
Framåt kvällen så försvann
Där har dom jättegod Plankstek!!!
Jag fick minsann inte följa med!!!
Fick vara hos grannarna längst upp ...
Ni kan tro att jag hade det bra där!!!


Nu är det söndag och det är dags att åka tillbaka till London.
Alfie räknar nog timmarna ...


Han längtar efter sin Husse och Matte!!!
Det är jag säker på ...


Jag pratade lite med
 Alfie's Husse innan dom åkte.
Gissa vad jag sa ... 
Jo, ...
Jag skickade Puss och Kram 
till Alfie förstås!!!


Här pratas och pratas det ...
Skynda er nu jag har lite att
uträtta nere vid havet!!!

Voff, ... från Stina

Inga kommentarer: