Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

fredag 15 mars 2013

SnurreSprätt får sig en omgång!!!


Nu ska jag ha lite roligt med SnurreSprätt!!!
Nu är det bara du och jag ...
Matte och Husse tror inte att jag kan leka?
Stina kan visst ...


Jag hade en hel del leksaker med mig
när jag flyttade in hos
Husse och Matte på Polhemsgatan.
Tänk att dom inte har fattat
förrän nu att detta är min favorit!!!


Känn på den här!!!


Nacksving ...
Tänker du ge dig SnurreSprätt?


Nu har jag dig allt!!!
Undrar vad det var som hördes
 inuti SnurreSprätts mage?
Hans ynkliga lilla pip hörs inte längre ...
Voff, Voff ...


Nu kommer Husse ...
Åh, va' kan han nu ha på hjärtat?
Hoppas att han är medveten om att han stör.


BIG SMILE!!!
Bäst att låtsas som ingenting ...
Det finns säkert jättemånga
nya SnurreSprättar att köpa i affären.
Den här har nog tyvärr gjort sitt :-)

Voff, ... från Stina

Inga kommentarer: