Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

lördag 30 mars 2013

När PåskaHaren var och hälsade på oss på Polhemsgatan ...



Mia hade med sig en jättefin blomma 
till Matte som nyss har fyllt år!!!


PåskaHaren hade gömt våra påskägg
 så vi fick leta och leta!!!
Mia hittade sitt allra först :-)


Efter mycket sniffande 
hittade jag till slut mitt oxå!!!
Attans PåskaHare ...
Listig är han!!!


Jag fick ett Leksakshjärta fyllt med Hundgodis.
Mitt favoritgodis!!!
Nu gäller det att vara klurig ...


Jag ska nog komma på hur man gör Husse!!!
Vänta bara ...


Nalle Puh fick inget eget Påskägg ...
Stor miss av PåskaHaren!!!
Han fick en ny fin 
Snusnäsduk av sin Matte istället.
+ att han fick en Puss av mig!!!



Så här fin blev Nalle Puhen!!!


Jag fick följa med Mia på 
Påskaftonspromenad.
Det hade snöat och solen sken ...
men inte en skymt av SnurreSprätt!!!


Mysigast av allt!!!
Jag fick sitta med vid bordet
och äta Påskafrukost :-) 

Voff, ... från Stina

Inga kommentarer: