Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tisdag 26 mars 2013

Nu är det snart Påsk!!! Påskägg ...


Det har pratats en hel del om PåskaHaren ...
Kan det vara en släkting till SnurreSprätt?
Matte och Husse har nog en liten
överraskning på G till mig!!! :-)
Oj, så många roliga saker det finns
till mig i den här butiken ...


Hur ska jag kunna välja?
Matte säger alltid att jag är fin i rött ...
Hmm ... Undrar om ett sådant fint halsband 
kan få plats i mitt Påskägg???


Matte tog en bild på skyltfönstret!!!
Förstod nästan att det handlade om hennes 
STORA intresse ... Fotografering!!!
HUNDFOTOGRAFERING!!!
Tänk Husse så fina kort det skulle bli på Stina ;-)
Fanns ett trevligt info om 
Hund&Matte&Husse/Promenader där oxå ...
Voff, Voff ... 
Ingen som helst reaktion på det!!!
Det är bara att konstatera att
Matte och Husse är ena
riktiga Soffpotatisar!!!
Hur har ni det med era Hussar och Mattar?
Berätta ...

Voff, ... från Stina

Inga kommentarer: