Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

onsdag 29 januari 2014

Let it snow, Let it snow, Let it snow, Let it snow


I dag har det verkligen snöat
hela dagen lång!
Jag bara älskar det <3


Husse fick för sig att vi skulle leka ''GodisLeken''!
Han skulle kasta i väg en mumsig Godisbit och
sedan skulle jag hitta den ...
Kasta godiset nu då Husse!


Håll tummarna för att jag hittar den!
Det blir inte lätt i all snön ...
Jag ska allt visa både Husse och Matte
att jag är Världsbäst på att hitta saker i snön!


Sniff, Sniff ...
Nu har jag nåt på G!!!
Där är den :-) Mums!


Kasta en till Godis nu Husse!
Det här var riktigt roligt :-)


Skynda dig Husse!
Åh, nu hittar han ingen Godisbit i sin ficka.
Kolla en gång till ... den måste ju finnas där!
Jag är redo Husse!!!
Tänk att allt ska ta sån tid ...


Sitter fortfarande och väntar på att 
Husse ska hitta Godisbiten :-)
Det kan nog ta sin lilla tid!
Kanske hinner det bli vår innan
han kommer till skott!!!



VoffeliVoff från Stina




2 kommentarer:

Laika sa...

Wow så mycket snö du har Stina. Det går ända upp till magen din.

Hunden Stina sa...

Ja, vi har fått jättemycket snö idag!
I kväll blåser det som bara den ...
Jag ligger i soffan och myser :-)
Har ni någon snö Laika?
Voff från Stina ♡