Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

fredag 17 januari 2014

Så kom då äntligen min efterlängtade snö


Oj, va det snöar!!!


I natt har det snöat och blåst 
mest hela tiden! :-)
Jag tog Husse med mig ut
på promenad i dag ...
Fråga till Kung Bore:
Men var är solen som ska
skina på snön så att den 
glittrar som diamanter?
Det blev lite för mycket vind!!!


Husse hade fått order av Matte att 
fotografera mig ute i snön!
Brr ... Brrr


Själv var hon inne i värmen
och latade sig som vanligt! :-)


Här har jag och Husse fuskat till det lite ...

Voff, ... från Stina

2 kommentarer:

Laika sa...

Uhh det ser kallt ut. Du måste ha både tröja och stövlar på Stina så du slipper frysa. Licks från Laika.

Hunden Stina sa...

VoffeliVoff Laika!
Det har du rätt i :-)
Brr ... så kallt!!!
Brr ... men så roligt!!!
*waggy tail* ♡Stina