Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

onsdag 30 januari 2013

Äventyr i dimman ... Spännande!!!


Dagens äventyr börjar bra ...
WOW!!! Kaninlortar!!!
... men var är Snurre Sprätt?


Detta är min favorit brygga ...
Visst är den läcker?
Ingen kanin så långt ögat når!!!


Jag vet att Snurre Sprätt brukar 
gömma sig under en av båtarna.
Om jag tittar åt ett annat håll
så kanske han tittar fram. 


Nu ska det fotas igen!!!
Matte vill att jag ska sitta
 på bordet och se söt ut ...
Helt hopplöst att försöka hitta 
nån kanin i den här dimman.
Inte ens om jag kommer upp
så här högt över havet!!!


Kolla vilken häftig trappa ...
Den måste undersökas!!!


Kom nu Matte ... din fegis!!!


Nu är nog Husse och Matte trötta ... 
Voff, lägg på ett kol nu!!!


Där uppe ser det spännande ut ...
Sniff, Sniff...
Kaniner på G!!!


... snart uppe.
Lugn Matte ... Stina fixar detta.


Häftigt Husse ... nu kommer jag.
Snurre Sprätt spelade mig ett spratt igen.


Så här långt iväg har vi aldrig varit förut.
Ni måste bara kolla in den här bryggan.


Den är ju hur lång som helst!!!
Undrar var den slutar?
Tänk om det finns ett ''Kaninland'' 
långt, långt där borta som ingen
ännu har upptäckt!!!


Det måste jag ta mig en funderare på...


Det är Husse som står i mitten!!!
Nu är det hans tur att posera :-))
Vad gör vi inte för våran Matte!!!
Skynda dig å' fota nu Matte.
Jag vill hem och tina upp tassarna.

Voff, ... från Stina


Inga kommentarer: