Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tisdag 15 januari 2013

Posering för bilder till min nya Blogg!!!


Matte tyckte att det var jättekallt så jag fick ha min väst i dag.
Jag ska berätta en sak i förtroende för er ... Västen tillhör inte mina favoriter!!!
Halsbandet gillar jag däremot ... lite kaxigt!!! ... lite Stina.


Matte vill ta ett bra foto som jag ska ha i min blogg ... ''Stinas Blogg''
Fotot ska placeras allra längst upp i Bloggen.
Det första ni ser ... så det måste vi ju fixa!!!
Ja, hon har sina stunder ... min Matte.


Nu gäller det att få ordning på öronen ... Voff.
Vi hundar har ju så mycket att lyssna efter ...
Jag tror inte Matte riktigt har förstått det.
Åh, va' hon tjatar ...
Ge dig nu!!!
Det blir inte så mycket bättre än så här!!!


Nu är hon äntligen nöjd!!!
Matte fryser om sina fingrar och jag längtar hem till sängen.
Tänker krypa ner under Mattes täcke och tina upp ...
... och bara njuta och sova!!!

Voff, ... från Stina!!!

Inga kommentarer: