Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

måndag 14 januari 2013

''Utforska Bryggan'' time ...


Spännande att springa längst ut på bryggan ... men det är kallt!!!


Sniff, Sniff ...
Här har nog varit en och annan katt skulle jag tro.
Matte törs inte gå ut på bryggan ... vilken fegis hon är!!!
Kanske lika bra det ... den är allt lite ranglig.


Nu ska det poseras igen!!!
Jag ska sitta och se söt ut ... Matte tycker att öronen ska vara på ett vis
men jag vet allt bättre jag ... 
Här är ju tusen saker att lyssna in ... Kaniner, elaka Kråkor, Hundar och dessa otäcka Katter!!!
Nöjd snart ... ???
Det börjar bli rätt kallt om rumpan Matte!!!


Vad tycker ni ...
Bilderna blev ju rätt bra.
Lägg märke till mitt ena öra, det som hänger ner lite!!!
Voff, Voff, Voff ... Matte fick ge sig.


Husse tyckte att vi skulle ta tillfället i akt och busa lite med en av mina leksaker.
Ni ser den där i snön om ni tittar riktigt noga.
Jag har mycket roligare leksaker hemma i min ''LeksaksSkål''.
Ska ta med mig min boll nästa gång.
Den skulle Husse kunna kasta och springa och leta efter!!! Voff, Voff 
Han behöver allt röra lite på sig ... i all välmening förstås!!!


Matte hann minsann inte med att plåta när jag väl fick upp farten ...
Ni får nöja er med detta beviset!!!
Hon hade vissa problem med att hålla mitt koppel, sina vantar, bajspåse och kameran
på en och samma gång ... Voff!!! 
Både Husse och jag talade om för henne att man har fickorna på kappan till att förvara saker i. 



Voff, ... från Stina!!!

Inga kommentarer: