Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

fredag 18 januari 2013

Solskenspromenad nere vid havet ...



Se, nu tittar lilla solen fram igen ...
Den var bara framme en kort stund så vi hade allt en himla tur med vädret!!!
Ser ni alla träden ... Här är det mycket som ska sniffas in.
Spännande!!!


Undrar om den här isen håller en nätt liten fröken som jag?
Matte får allt stanna på landbacken!!! Voff ...

Kan ni gissa vad som hände på hemvägen?
Voff ... Jo, jag fick nåt mellan mina trampdynor så Matte fick bära mig hem.
Jag väger ju bara 6 kg så jag är ju lätt som en plätt!!!
Ni kan tro att jag gnydde ynkligt när hon skulle hjälpa mig ...
Jag såg hur orolig hon blev.
När vi kom hem var allt som bortblåst!!!
Matte tittade lite finurligt på mig ...
Hon visste inte riktigt vad hon skulle tro om det hela.

Voff, Voff ... från Stina

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken jättetrevlig blogg!Så fin hon är!