Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

lördag 19 januari 2013

Mia och Nalle Puh hälsade på i helgen...


Denna helgen har Mattes yngsta dotter Mia varit och hälsat på oss.
Hon hade med sig en jättestor rund och glad nalle 
som hon kallade för Nalle Puh.
Han fick till och med sova under hennes täcke ... vilken snäll Matte.

Voff, sååå orättvist!!!

Jag får minsann inte sova hos min Matte och Husse i deras säng ... Voff.
Fast jag brukar smita in under Mattes täcke när dom har somnat ... 
Där är så varmt och gott tycker Stina!!!


Kan man verkligen lita på den där Nalle Puhen?
Bäst att hålla ett vakande öga på saker och ting ...

Ska ta mig ett ''Stina-Puh''- talk later on.
Undrar vad en sådan Nalle äter?
Tänk om han gillar Grisöron han också!!!


Mitt första Rackartyg!!!
Ooops!!! ... som det kan bli!!!
Matte kom och hjälp mig istället för att stå där och fota.
Skynda dig innan Puh's matte kommer ...
Jag kan väl inte hjälpa att hon är så slarvig.
Ville ju bara hjälpa till!!!


Voff, ... från Stina

Inga kommentarer: